Älskar Livet

Hej alla kära vänner. jag vill bara säga att jag älskar livet. allt är så fantasktiskt underbart just nu. allt från skolan, tennis, fester, vänner och USA. så himla glad att jag gjorde detta. Har lärt mig så mycket, har mognat något enormt. 
älskar min värdmamma, hon e så otroligt skön. våra beverly hills marathon tillsammans. min värdsyster och jag kommer övernes så bra just nu. har INGA läxor längre. 
så min slutsats är att allt är älskvärt förutom att jag ligger hemma, sjuk i influensan vilket är en epedemi här tydligen. de är inte normalt att spy i influensan här då kan man tydligen dö. svenne som jag är säger jag HEJ vinterkräksjukan. har haft dig på besök ett visst antal gånger. chill. ska titta på någon rolig film nu. FÖRRESTEN HAR JAG REKOMENDERAT "THE SWEETEST THING?" ball film måste jag säga. KOLLA PÅ DEN.
puss från ett "svenskt-sommar-värme-texas" pussar och kramar. 
 
oohhh förresten til er som inte har sett musikalen Hair, se den! härlig!
 
min värdpappa hatar den för man e tydligen en demokrat om man gillar den. men så kommer ja, som e republikan på vissa områden och demokrat på andra och säger att jag gillar den. hoppsan. så kan de gå.


» Mamma

Men lilla gumman är du sjuk. Krya på dig till Hawaii, du åker ju snart! Puss

2013-01-23 // 22:10:56

Uppåt värre trots kräk? Republikanerna var för kriget, demokraterna emot vietnamnkriget och hair var emot. Puss, p

2013-01-23 // 22:45:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback