Bekännelse

Okej jag ska avslöja ännu en sak jag har blivit beroende av. Känner att de börjar bli rätt mycket, men ja har kul så varför inte? här finns ingenting att klaga på. Hursomhelst är det Real housewives of Beverly Hills. Brukar inte vara så mkt för reality-TV men detta känns allt annat än verklighet. Det är ju trotsallt Beverly Hills vi talar om. 
 
Hur som helst de har samma koncept som svenska Hollywoodfruar med undantaget MER DRAMA. De stämmer och drar varandra inför rätta, deras makar grälar, en utav dem bestämde sig för att ta livet av sig förra säsongen, en utav fruarna är raka motsatsen till Anna Anka, hon låter ALDRIG hennes man röra henne inte ens en liten puss på kinden, plastikoperationer, alkoholism och familjeproblem. Låter hemskt men de är rätt underhållande.
 
Jag och min värdmamma spelar in avsnitt under en viss period och sedan när vi har tillräckligt med avsnitt laddat så sätter vi oss i soffan med ett glas med root-beer och vaniljglass och har marathon. Mycket värd vardagssyssla. 
 
Förresten, tycker alla är helt rubbade. MEN, Kyle är otroligt vacker och Yolanda verkar faktiskt ha lite vett i huvudet (för er som redan tittar). Måste erkänna dock att jag gillar Lisa lite, hon e så söt på någotvis. Kanske för att hon e gammal, råkar ju ha någon slags kärlek för äldre människor. Dawn gillar Adrienne och jag vet att hon är favoriten hos många, men jag tycker att hon kan gå och lägga sig, otroligt rubbad människa. 
övre raden: Kim, Adrienne, Yolanda
Nedre raden: Taylor, Lisa, Brandi, Kyle
 
Blev ju en liten skolkatalog på de. kul. 
hejsvejs.
 
 


» Mamma

Maraton hur långt är det? Sitter ni i flera timmar och tittar? Låter som ni har en mysig stund tillsammans när ni tittar och jag kan tänka mig hur ni sitter och kommenterar. Kram

2013-01-16 // 07:14:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback