Om sanningen ska fram

Jag är en nörd. Jag älskar att läsa. och lägga puzzle.
Här har vi böckerna jag har lyckats ta mig igenom sen jag kom till USA. Ska jag rekommendera någon av dessa är det lätt The perks of being a wallflower. Otroligt bra bok, tror att många tonåringar kommer känna igen sig när de läser denna bok. OBS, filmen är alls inte lika bra!!!! En bok jag inte rekommenderar är fifty shades of grey, löjligt dålig bok. så ni som inte har hunnit läsa den och funderar på att göra det, lägg ner era pngar på en annan bok. tro mig, det är fanimej inte värt det. 
 Tänkte dra mig till biblioteket lite senare idag om jag blir bättre. Älskar att spendera min tid där, känns inte som den e bortkastad då. flera timmar kan gå och du känner verklgien att du har gjort någon nytta. plus att böckerna är gratis hehehehheheeheehhe. hej ove sundberg. 


» Mamma

Nörd du är ju bäst! Jag älskar ju också böcker. Jag försökte lyssna på fifty shades of grey men gav upp vid avtalen när hon kom till Seattle. Håller med, en otroligt dålig bok. Puss

2013-01-26 // 00:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback