2012

Nu blir det en liten ord-resume av 2012. Snodde den av min finfina bästis Ellen, sm just nu spenderar sin tid i San Diego.

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?  Absolut, jag åkte på Peace & Love. Flyttade till USA, åt min första bagel. Ja jag vet inte riktigt...

Hur har ditt 2012 varit? Nja, inte så värsta bra. Inget år jag kommer sätta högst upp på listan som 90-åringen. 

Största misstaget i år? Mitt val att se på saker, Tagit personer och saker förgivet, alleldes för snål osvosvosv. 

Tror du att år 2013 kommer blir bättre? Det är min högsta önskan. 

Blev du kär i år? Nej, ibland undrar jag om jag ens kan bli kär. Enligt min horoskop ska jag vara en sådan person som inte kan gå en dag utan att vara förälskad i någon. Nej de stämmer verkligen inte. Har aldrig varit speciellt intresserad av killar på de viset. Nu ska jag inte vilseleda er. Jag är inte lesbisk. 

Vilket datum från 2012 kommer du aldrig glömma? det får nog bli den 5/8 va? när jag flyttade till USA. 

Vad är din största framgång 2012? Min Mognad. hur mycket jag har växt som person!!!

Bästa köpet? Sims 3??????????????? eller kanske mina läppstift om jag ska vara sådär fjollig. 

Vad spenderade du mest pengar på? fula saker från forever 21. usch gillar inte den affären. finns bara saker man halvgillar men man bestämmer sig för att köpa dem för att de är billiga. någon som känner igen sig? kommer aldrig sätta foten i den butiken igen. nästa år ska jag hellre lägga pengar på saker som jag verkligen tycker om och kommer göra år framöver. de får hellre kosta lite mer. Sedan har jag nog lagt ner en hel del pengar på mat. hemska tanke. 

Vilka sånger kommer påminna dig om 2012? Calling (de va detta år va?), resurrection, alla snook och maskinen låtar. 

Vem har du umgåts med mest? Ellen, Michelle, Bea, Elsa, Agnes, Felizia, Linnea E, Linnea B, Nicolette osvosv. 

Bästa minnet från 2012? Sommaren i skåne. älskar verkligen mitt landställe. peerfekta balansen mellan stads och lantliv och danmark. du kan nå allt inom 45 min marginal. 

kysste du någon? Nämen fy. barnförbjudet!!!!!!!!

Har du haft ett förhållande under 2012? näpp, inte sådan person. som jag nämnde tidigare, har aldrig intresserat mig av killar på ett sådant sätt. 

Favoritprogram på tv? Sex & the city, vänner, Desperate Housewives. 

Största musikaliska upptäckten? The beatles, Leonard Cohen och Håkan hellström. Älskar dem alla. 

Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Svenskt lösgodis haha, plus en bok om prinsessan Madeleine. 

Vad gjorde du på din födelsedag? Skola, sen gick jag ut och åt en riktigt texas-måltid! 

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre? JA otroligt mycket, läser ni mina tidigare inlägg kommer ni förstå. 

Vad fick dig att må bra? Min kära mamma, pappa och syskon. sen mina underbara vänner också. Så intressant att se också, nu när man e borta vilka vänner som verkligen uppsakttar och bryr sig om dig och vilka som inte brydde sig särskilt mycket. det tackar jag för. äkta vänner är alltid bra att ha. 

Vem saknade du? mina nära och kära. 

De bästa nya människorna du träffade? Martine, Molly, Lisa. 

Vad vill du säga till dig själv inför 2013 Ta vara på allt som är dig kärt. 



Allt var bra förutom snålheten, den gillar jag ej. Köp en bra kåk

2012-12-30 // 20:50:55
» Mamma

Vilken härlig resumé, borde alla göra. Ska faktiskt göra en själv! Går dock inte att läsa på nätet, hihi, den spar jag för mig själv.

2012-12-30 // 21:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback