Den dubbelmoraliska dagen

 
Gud vilken dag det har varit. Alarmet ringde 05.30, meningen var att jag skulle plugga de sista inför government finals. men nej, jag snoozae på. verkligheten slog mig, 1. hade ingen miniräknare inför Algebra finals, 2.hade inte köpt present till Leah inför secret santa. 3. hade inte pluggat alls. 
Ringde Molly i panik och bad hennes köra mig till target men även hon var stressad eftersom hon just hade bränt sina pepparkakor som hon skulle ha haft med sig till lärarna. Det var gasen i botten över till target men de hae förstås stäng så vi körde runt bland allt från CVS till walgreens men även det var stängt. Tillslut hittade vi äntligen till walmart. Tack gode gud för de! fick min miniräknare värd 2 dollar, som inte hjälpte mig ett dugg. 
morgonen=PISS. 
 
Men de slutade med en  av de mysigaste dagarna. körde till the woodlands, till market street och the mall där jag inhandlade julklappar till mig själv. konstigt hur lätt det kan vara att handla klappar till sig själv men så svårt att handla till familj och vänner.... men hitta tillslut några till min vfamilj. mysigt. 
 
 

 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback