FIlmtips

Filmtipset är "It's a wonderful life". Såg den tidigare i veckan på teatern men fastnade inte riktigt för den då, men måste bara säga att filmen är helt underbar. Så fantastikt mysig. Den går i svart/vitt men den e lika bra för det, gör den till och med snäppet bättre. Så har du tid över i mellandagarna och om du inte har tröttnat på julen ännu så rekomenderar jag dig att sätta på "it's a wonderful life" och gotta dig med massa sötsaker. 
 
Ibland önskar jag att jag var född på 50/60-talet. Vill ha svart/vit gammal tv, hade velat se the beatles live, simon & Garfunkel, använt mig av den gamla kamera-tekniken och uppleva livet utan att vara beroende av tv och dator. 
Ibland är jag allt avundsjuk på mina föräldrar. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback