Julen 2012

Vart ska jag börja? Årets jul har varit allt annat än en vanlig jul, vet inte ens om jag kan kalla det Jul. Allt var så annorlunda och förförsta gången här i USA, väldigt svårt och jobbigt. 
På julafton åkte vi till Dawns pappas släktingar där vi skulle äta jullunch, det blev en subwaymacka framför tvn. Till middag åt vi Luby's, mitt absoluta favorit ställe här i USA. så otroligt mysigt, med god och mat som liknar mer min vanliga kultur plus en massa gamla männiksor (vilket ni vet vid det här laget att jag älskar). gott var det vilket var problemet, jag åt så otroligt mycket mat. slängde i mig den och de resulterade till illamående och jag låg och spydde resten av julafton
 
Juldagsmorgon, så fick vi våra presenter från tomten och familjen. Sedan åkte vi vidare till Dawns mammas släkt där vi skulle fira julen. Det blev hamburgare framför tvn. 
Med detta tackar jag för julen i år, den va mysig men annorlunda. Är glad över upplevelsen jag fick eftersom den har lärt mig massa och jag har insett nya saker. 
Vi var även i Kyrkan, då brast det för första gången för mig. Pastorn var ju tvungen att hålla talet "första julen ifrån sina nära och kära". usch de var inte kul, jag vart som en liten hundvalp. eller ja de kanske ni ser på bilden. 
Redo för tomten 
Tyckte denhär killen va lite gullig.
Ja detta vart årets julmat. haha jag som hade förväntat mig kalkon och pumpapaj, blev inte riktigt så va. Gigantisk var den verkligen. 
Jag & Anouk
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback