Julen kom lite tidigare i år.

Idag väntade en stor överraskning i hallen! Post från Sveariket. Blir alltid lika glad. Tack kära familj!
 
Julklänningen, favorit choklad, lösgodis och Julklappar med små rim på. 
 
På eftermiddagen åkte jag till ett ålderdomshem och körde lite christmas-caroling. Jag kan inte beskriva min kärlek för gamla människor. Hur söta och underbara är de egentligen inte? Vill krama sönder allihopa och börjar typ gråta av glädje när jag ser dem. Vill bara mysa. Tänker definitivt dra ihop något liknande i Sverige nästa år! Kanske lite lussebullar på de? och glögg? Någon frivillig?
 
Min 7-åriga värdsyster och min 18-åriga syster från Belgien. Känns otroligt konstigt att stå med klänning och solglasögon och sjunga julsånger. Kulturkrock. 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback