Jultomten har varit här!

Tyckt att jag hade gjort mig förtjänt av dessa saker:

 
Köpte nytt smink eftersom mitt nu har tagit slut. Tänkte att jag skulle göra som en utav mina finaste och bästa vänner Agnes och prova något nytt, har nämligen kört på Bare minerals och loreal mascara i två år nu så tänkte det var dags för en förändring. Lever ett nytt liv nu, med nya traditioner så vrf inte ändra även på småsaker? Det fick iaf bli puder från Lancome och mascara från Dior, Blackout. Nu håller vi tummarna för att de var rätt val! 
Sen fick jag också med mig ett par jeans hem för halvapriset. vilket kap. mycket nöjd! 
 
 


» Agnes

ååh pusspusss!!! föressten jag har också blackout hihi. du e bääst heido

Svar: åhåååå, deb e bääääst. ska aldrig ha någon annan mascara! pusspuss
Jenny Elise None

2012-12-24 // 23:20:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback