Längtan efter något nytt.

Jag vill ha ett nytt år. Kan inte vara mer redo än såhär. Vill börja om på nytt, ta nya tag och försöka förbättra det som var sämre med 2012. Jag upplevde inte detta år som ett av mina bästa eftersom jag inte hade den rätta inställningen. Gör om gör rätt Jenny. 2013 ska bli mitt år. Året då jag ska briljera. Jag har lärt mig så mycket den senaste tiden, blir ibland mörkrädd när jag tänker på hur mycket jag har slösat bort tiden och lagt ner den på saker och personer som inte har någon betydelse för mig eller har fått mig att må dåligt. 4 dagar kvar. Längtar. 
 
 


Osedvanligt klokt! Pappa

Svar: Jag försöker ;) Puss. snart ses vi!
Jenny Elise None

2012-12-29 // 19:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback