Myslördag

Kom precis hem från kyrkan, de var så otroligt rörande idag. En präst från Haiti var där och vi fick ta del av eländet som pågår där nere. Eller så gott han kunde förklara och vi kunde förstå. Finns så mycket jag har gjort och tagit förgivet tidigare som jag verkligen skäms över i efterhand. Som tur va lär man sig av sina misstag och jag kan ta med mig denna lärdom in i 2013 och resten av mitt liv. 
 
Hursomhelst, bad Ron tidigare i veckan att skriva ner hans favoritfilmer genom tiderna (han är en riktig filmfantast), jag bad om att de helst skulle vara lite äldre. Sådant som inte sänds på tv längre, något som jag förmodligen inte kommer få ta del av. Så idag när vi kom hem hade han köpt två amerikanska klassiker som även var svart/vita. Gissa om jag vart glad. Så nu ska jag mysa ner mig i sängen och titta på svart/vita klassiker resten av kvällen. Bra lördag. 
 
            
 
 
'Dessa två filmer blev det. Taggad till 1000. 
 
 


Ser kul ut men har aldrig hört talas om de filmerna, du får recensera, p

2012-12-30 // 11:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback