Planet fitnessss

Gör ett fint försök till att vara hurtig denna morgon och stiker iväg till gymmet med Ron. Är det början av mitt nya nyårslöfte? Nä, så kliche tänker jag inte vara. Det blir nog bara idag. Tror de flesta känner igen sig, när man bestämmer sig för att börja gymma och vara duktigt, håller väl alltid sisådär i två veckor kanske? eller tog jag i så jag kräktes nu? haha. 


Den där Ron verkar vara en respektabel man

2012-12-30 // 21:09:52

Enligt mor min var föregående inlägg rent utav osmakligt, så därför ber jag om ursäkt å dina och Rons vägnar. Detta även fast jag har svårt att tro att du skulle ta detta på ett stötande sätt.
På återseende, Chefen

2012-12-30 // 21:18:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback