BÄSTA BARNVAKTEN I STAN

Jag glömde berätta en rätt rolig sak, jag är världens bästa barnvakt. Nej nu ska jag inte ljuga, jag suger. Inget gick riktigt som jag hade tänkt mig, och hon var så blyg så jag visste inte riktigt vad jag skulle säga och vad jag skulle göra. Men som sagt jag vill ha pengarna så vad var min lösning? Jo jag köpte mig ur situationen, Köpte en present till ungen. Nu kommer hon garanterat säga till sin mamma att jag var helt fantastisk och mamman kommer anställa mig igen (håller tummarna). om de inte funkar blir jag ledsen, jag har inte slösat bort mina pengar på en leksaks-isbjörn utan någon valuta för pengarna. 
 
 
Någon som vill göra affärer med mig?
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback