Mina damer och herrar.

De vackra dagarna börjar lida mot sitt slut
Snart i skolan jag måste be lärarna hålla trut
Läxor, plugg och evigt tjat
jag måste för er erkänna, att jag är otroligt lat
matten gör mig på dåligt humör
nästan så jag börjar fundera på att dra hem eller till skanör. 
Dock är det bara tre veckor tills jag får ligga på stranden och sola
hoppas inte maten är för dålig och jag måste spendera dagarna på toa. 
bloggandet kommer inte vara på topp
så för mina rivaler kommer de inte ens vara något lopp.
Skola, fotboll, läxor och sova
men ska försöka blogga, de kan jag lova.
hoppas detta inlägg glädjer er alla
för nu vill jag inte skriva, palla. 
 
Med detta inlägg vill jag säga att jag börjar skolan och de kommer inte finnas så mycket att skriva om. iaf inget som jag tror intresserar er. Men ni får gärna ge mig något tips. Annars håll ut snart kommer Hawaii och då kommer de finnas överflöd med saker att skriva.
Kramar från Texas. 
 
HEJHEJ FRÅN ÖVERYCKLIG TJEJ. 
 
FÖRRESTEN, det finns ingen snäll själ där ute som vill vara en ängel och göra en lite coolare design än dessa tråkiga??? skulle verkligen uppskattas. Får liksom lite mer motivation till att skriva då :))))))))))


» Mamma

Vilket roligt rim! Kul att läsa, men du måste fortsätta skriva, det är så roligt. Du hittar säkert nåt att skriva om även om du börjat skolan igen. Njut av kvällen nu och tänk på allt roligt du har framför dig. Kram

2013-01-06 // 19:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback