Netflix

Okej, nu har jag ett tips till er som läser detta.  och tipset är netflix. Jag vet att de kanske är aningen tidigt för att tillkännage bästa köpet 2013 men jag kan nog säga att säkerligen detta kommer att kvarstå året ut som mitt bästa köp. KÖP KÖP KÖP. har sett att man även i Sverige kan använda sig av detta program.
Okej så vad är netflix? jo det är en hemsida där du istort sätt kan se vilken film/tv-show du vill. När du vill. inte bara på datorn utan även på tvn. genom WII, playstation osv. Ja, hursomhelst. jag ska ta mig igenom alla The hills avsnitt, Gossip Girl, alla söta disney filmer samt modern i Midsumer osv osv dom kommande dagarna.
 
 
Finns till och med en kategori för Gay/lesbian's. Den tänkte jag kika närmare på. 
 
 
 
 


Nu har du ju 2 "årets bästa köp"? Välj en för Guds skull!

Svar: Ursäkta mig, the beatles tröjan var bästa köpet 2012. LÄS BJÖRN. gör om gör rätt.
Jenny Elise None

2013-01-06 // 15:33:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback