Snäppet bättre tisdag

Försöker göra mina vardagar snäppet bättre genom att hitta på saker, så idag blev det fixa naglarna. Blev väl sådär nöjd med resultatet. Färgen var alldeles för röd, för ljus. Ville väl ha den mer brun-röda färgen men icke sa nicke. Gillar heller inte att de är så fyrkantiga, gillar inte riktigt det. vill ha de mer runda. Känns så plastigt...
 
ÄR JAG KILLE FÖR ATT JAG KOLLAR PÅ MINA NAGLAR PÅ DETTA VISET ISTÄLLET FÖR SÅHÄR:
(förutsätter att ni har gjort den "leken" när ni var små...)
Eller hahah kom på att de var tvärtom, eller???
Hahahaha. H E T. hursomhelst jag har taggat denna händelse hela dagen. De är säsongs premiär av PLL på tv idag. Yeah buddy. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback