WHATDÖFÖÖÖÖCK?!?!

Okej, lägesrapport: förvirrad. Var nyss på bio. Såg Skyfall, så som jag har längtat. Satt som helt förstenad och glodde på skärmen som aldrig förr. Allt var så otroligt bra. Bästa Bond filmen av Daniel Craig, kanske till och med en utav de bästa Bond filmerna överhuvudtaget, men det kan vi diskutera senare. Planerade allt, vad jag skulle skriva i detta inlägg, om hur bra jag tyckte att den va. Hörde rykten om att de inte fanns någon Bond-brud, dra på trissor, hur många hade han egentligen? Han skördade ju brudar som en unge pallar äpplen. Hur många var det under filmen? tre/fyra stycken? Bond brukar ju bara ha två. Och humorn i filmen var ju helkul, fnissade som en liten 10-åring under större delen av filmen. OCH HUR KUL VAR INTE JAVIER BARDEM?? Störtskön snubbe, inte så vacker men STÖRTSKÖN. Anouk berättade senare för mig att han är gift med Penelope Cruz i verkligheten, dra på trissor. exempel på att kärleken är blind måste jag tyvärr säga. Hur som helst, vad inträffar i slutet? M DÖR? Hur tänkte dom nu??? hon och Bond tillsammans är ju ett team! Det är ju ingen Bond utan M? Blev otroligt besviken helt plötsligt. Vill inte se nästa film. Och när jag inte tror att de kan bli värre, vad gör dom då? JUST DET. dom ersätter M med Ralph Fiennes? Nä nu får det väl vara nog, ett sånt stort Harry Potter fan som jag är kan dom ju inte ersätta min älskade M i Bond med självaste Lord Voldemort? Hah de va de. nu har jag fått skriva av mig. 
 
Okej bästa Bond filmen? Hmm, kan va denna (Skyfall) eller Die another day, 20:onde Bondfilmen, sista filmen av Pierce Brosnan. Den filmen är den perfekta blandingen av tradionella Bond och den moderna enligt mig. Den har liksom inslag av det moderna men hänger ändå kvar vid den gamla Bond, de orealistiska momenten dvs.
 
Hoppsan detta blev en väldigt lång text. hoppas någon orkar läsa.
 
Hej babe. Varför så bekymmrad? 
 


» Mamma

En av de roligaste filmrecensioner jag läst. Fnissade lite åt dina iakttagelser. Puss mamma

2013-01-04 // 22:04:36
» Mamma

En av de roligaste filmrecensioner jag läst. Fnissade lite åt dina iakttagelser. Puss mamma

2013-01-04 // 22:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback